Find everything you need about eMAG Marketplace

Quickly search through all our resources to find the information you need

Search

Пулсът на eMAG Marketplace, 21-ва седмица, 2023г.

Летните дни са почти тук, както и Денят на детето, когато много купувачи ще търсят подаръци за своите малчугани и различни артикули за времето, прекарано навън. За да увеличите ефективността на магазина си и да привлечете повече клиенти, в този брой сме подготвили някои съвети и препоръки относно инструментите, които можете да използвате, за да увеличите видимостта на вашите продукти. Можете да ги прочетете по-долу, заедно с новините от тази седмица.

Новини

България

@ Предложената от Европейската комисия амбициозна реформа на митническия съюз на ЕС предвижда да се премахне прага, с който влизащите в ЕС стоки на стойност под 150 евро са освободени от мита.Онлайн платформите ще бъдат отговорни за това да гарантират, че митата и ДДС се заплащат при покупката, така че потребителите вече да не се сблъскват със скрити такси или неочаквана документация при пристигането на колета. Когато онлайн платформите са официалните вносители, потребителите в ЕС могат да бъдат уверени, че всички мита са платени и че техните покупки са безопасни.

* УТОЧНЕНИЕ: Обобщената информация по-горе не представлява по никакъв начин юридически или данъчни съвети или препоръки и по никакъв начин не обвързва eMAG и неговата Маркетплейс платформа. Мерките по-горе са от общ и информативен характер и не са изчерпателно изброени. За правилното прилагане на законодателните изисквания, приложими за вашия бизнес, препоръчваме да се консултирате с адвокат и счетоводител и отделно да прегледате закона. Източниците на информация във всички случаи трябва да бъдат официални, за предпочитане уебсайта на Държавен вестник на Република България и други надеждни уебсайтове на държавните органи.

Полезни съвети

Наближават летните слънчеви дни и един от най-обичаните празници от най-малките: Денят на детето. През този период купувачите може да търсят различни специфични продукти, като например играчки, дрехи за времето на открито или градински мебели. За да сте сигурни, че вашите оферти ще привлекат вниманието на потенциалните клиенти, подготвихме няколко съвета как да увеличите видимостта на продуктите, които продавате на eMAG Marketplace, като използвате инструментите, които имате на разположение в платформата.

Увеличете видимостта на вашите продукти чрез документация

Видимостта на вашите продукти в платформата се влияе от няколко фактора, включително попълването на заглавието и характеристиките, затова ви препоръчваме да им обърнете специално внимание, тъй като те се използват и като филтри за търсене. Характеристиките на продукта могат да ви помогнат бързо да увеличите броя на посещенията на страницата му и да повлияят положително на процента на конверсия. Освен това те предоставят допълнителна информация за клиентите, които посещават вашата продуктова страница. Когато избирате заглавие на продукт, добавете възможно най-специфични атрибути, защото те се използват в платформата като филтри за търсене, така че клиентите да могат да намерят вашия продукт много по-бързо и лесно.

Освен това качеството на документацията може да повлияе и дори да убеди потенциалните купувачи, че са намерили правилната оферта. Добре подготвената документация може да изиграе решаваща роля при вземането на решение за покупка. Клиентите предпочитат ясна, лесна за четене документация, която включва обективна информация за качествата на продукта, предимствата, функциите, съдържанието, капацитета, компонентите, съхранението и употребата. За лесно четене използвайте кратки изречения и разделете текста на параграфи с подзаглавия, за да организирате информацията.

За изчерпателно представяне на продукта включете визуални елементи в описанието, за да допълните съдържанието: снимки, продуктово видео, демонстрационно видео за употребата на продукта. Имайте предвид, че описанието трябва да представя продукта точно и да отговаря напълно на информацията, която сте попълнили в другите секции: изображения, характеристики или заглавие.

За да илюстрирате продукта възможно най-добре, ви препоръчваме да качите поне 5 изображения в галерията със снимки, където той да е ясно видим и добре акцентиран. Не забравяйте, че за основното изображение трябва да спазвате определени стандарти за документация: изображенията трябва да са с високо качество, първата снимка трябва да показва само отделния продукт, сниман фронтално, центрирано, в неговата цялост, без аксесоари, без опаковка и за предпочитане на бял фон.

Увеличете видимостта си с eMAG Ads

Ако не сте използвали eMAG Ads, можете да изпробвате тази услуга, за да увеличите видимостта на продуктите, които искате да продавате. eMAG Ads е система за рекламиране с плащане на клик, чрез която можете да популяризирате продуктите си на платформата, като плащате само ако клиентите кликнат върху вашите оферти.

За да настроите рекламна кампания в eMAG, влезте в акаунта си на търговец и в таблото за управление Dasboard изберете подменюто „Клиентски интерес“ на менюто eMAG Ads. Имате пълен контрол върху бюджета, който бихте желали да инвестирате. Сумата, която изберете, когато настройвате кампания, е максималната сума, която може да бъде изразходвана за един ден в зависимост от броя на получените кликове. Продуктите, за които сте задали кампания, се показват в препоръките на продуктовата страница, в раздел „Промотирани продукти”, както и на страницата с оферти. По този начин новосъздадената кампания увеличава видимостта на промотираните продукти към клиенти, пряко заинтересовани от предложения в същата категория.

Увеличете видимостта си, като се регистрирате за кампании на платформата

Кампаниите, организирани на платформата, са друг начин да ви помогнем да увеличите видимостта на продуктите си и да достигнете по-лесно до клиенти, интересуващи се от артикулите, които продавате. Имайте предвид, че при тези кампании отстъпката се прилага директно върху цената на продукта и се взема предвид при определяне на CMMP 30 след кампанията. Продължителността на кампаниите на платформата е между 3 и 7 дни, а разнообразието от продукти, които включват, е значително по-голямо.

По време на периода на активиране всички валидирани продукти ще имат етикет на кампанията, за да получат по-добра видимост и да ви помогнат да увеличите процента си на конверсия. Микросайтът, създаден за всяка кампания, включва продукти от избраните категории, които ще ви съобщаваме в известията, посветени на всяка кампания от месеца.

Crazy Days

За дома и навън

Виж повече тук! 

Консултирайте се със списъка с най-продавани продукти за последните 30 дни, които не са част от вашата оферта и към момента не са налични в платформата на eMAG, тъй като са с изчерпана стокова наличност.

Виж повече тук! 

Проверете представянето на продуктите на eMAG Marketplace в раздела „Моите възможности”.

Виж повече тук! 

eMAG Academy – нашите препоръчани статии за тази седмица:

@ Вижте тук как да закупите кредит за вашата рекламна кампания в eMAG Ads.

 

 

Пожелаваме ви седмица, пълна с възможности за вашия бизнес!

Екипът на eMAG Marketplace

 

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE