Find everything you need about eMAG Marketplace

Quickly search through all our resources to find the information you need

Search

Пулсът на eMAG Marketplace, 31-ва седмица, 2023г.

През летния сезон клиентите могат да проявят повишен интерес към различни покупки, полезни за периода от годината, в който се намираме, като продукти за почивка и пътуване, аксесоари за градина и дейности на открито или продукти за дома. За да се възползвате от високия потенциал за продажби на платформата, в този брой подготвихме няколко съвета и препоръки за подобряване на продуктовите страници. Можете да ги прочетете по-долу заедно с новините от тази седмица.

Новини

България

@Предвиждаме нуждите на клиентите и постигаме устойчив успех

Международни

@Докладът „Електронната търговия в след пандемията“ показа, че до 2022 г. 6-те най-големи пазара за електронна търговия в Европа ще генерират 72% от средствата, изразходвани за онлайн търговия. тези страни са Обединеното кралство (28%), Германия (18%), Франция (10%), Италия (6%), Испания (5%) и Нидерландия (5%). Обединеното кралство и Нидерландия се върнаха към тенденциите на растеж отпреди пандемията. За разлика от тях, нововъзникващите пазари като Италия и Испания в момента растат с по-бързи темпове.

* УТОЧНЕНИЕ: Обобщената информация по-горе не представлява по никакъв начин юридически или данъчни съвети или препоръки и по никакъв начин не обвързва eMAG и неговата Маркетплейс платформа. Мерките по-горе са от общ и информативен характер и не са изчерпателно изброени. За правилното прилагане на законодателните изисквания, приложими за вашия бизнес, препоръчваме да се консултирате с адвокат и счетоводител и отделно да прегледате закона. Източниците на информация във всички случаи трябва да бъдат официални, за предпочитане уебсайта на Държавен вестник на Република България и други надеждни уебсайтове на държавните органи.

Полезни съвети

Удовлетворението на вашите клиенти зависи както от качеството на продуктите, които продавате, така и от ефективността, с която управлявате всички получени поръчки. В eMAG Marketplace имате на разположение всички необходими инструменти за различни ситуации, които могат да възникнат по отношение на поръчките. Прочетете нашите съвети за управление на поръчки, независимо от техния статус.

Как да управлявате бързо и ефективно нови, анулирани, отказани или върнати поръчки

Поръчките, които получавате в платформата eMAG Marketplace, могат да се преглеждат и управляват от менюто „Поръчки“ във вашия акаунт. От там можете да управлявате всички поръчки, които сте регистрирали, според статуса и специфичните им детайли, включително тези, които са анулирани, отказани или върнати.

За нови поръчки ви препоръчваме да ги подготвите предварително и да се уверите, че сте ги опаковали правилно, преди да ги изпратите. Клиентите искат да получат поръчаните продукти възможно най-скоро, затова бързата доставка е важна и може да ви помогне да поддържате представянето на акаунта ви. За вашите поръчки от eMAG Marketplace можете да помислите за активиране на куриерски компании, интегрирани в платформата.

В процеса на управление на поръчки може да се сблъскате и с други видове ситуации. Например, клиент може да промени решението си, след като е направил поръчка, и да реши да я отмени, в който случай ще бъдете уведомени във вашия акаунт на търговец на платформата. Важно: вашите показатели за ефективност ще бъдат засегнати само когато клиентът избере една от следните причини за анулиране на поръчката:

● Твърде дълго време за доставка; само ако е надвишено максималното време за финализиране на поръчката, показано на платформата;
● Продуктът вече не е наличен при съответния търговец на eMAG Marketplace;
● Търговецът на eMAG Marketplace е поискал анулиране на поръчката.

Също така, ако по някаква причина не можете да изпълните поръчка, имате възможност да я отмените в платформата.

Отказани или анулирани поръчки са тези, които клиентите са отказали да получат. Ако възникне такъв казус, можете да отмените поръчката директно от страницата за редактиране на поръчката.

Възможно е също да има ситуации, в които клиентът променя решението си и вече не желае продукта или той не е оправдал очакванията му. В такива случаи клиентите могат да върнат поръчка в рамките на 14 дни.

● Независимо от начина на плащане, вие ще можете да финализирате заявката за връщане, след като върнатият продукт достигне до вас.

Препоръчваме ви да финализирате всички заявки за връщане навреме, така че индикаторите за здравето на вашия акаунт да не бъдат засегнати.

Седмични оферти
Електро уикенд

Виж повече тук! 

Консултирайте се със списъка с най-продавани продукти за последните 30 дни, които не са част от вашата оферта и към момента не са налични в платформата на eMAG, тъй като са с изчерпана стокова наличност.

Виж повече тук! 

Проверете представянето на продуктите на eMAG Marketplace в раздела „Моите възможности”.

Виж повече тук! 

eMAG Academy – нашите препоръчани статии за тази седмица:

@Регистрация за целите на ДДС когато продавате продукти на територията на ЕС.

Уверете се, че вашият екип е здрав

Пандемията все още не е приключила и на работното място е нужно да се следват редица правила за превенция и безопасност на вас и вашия екип. Тук можете да проверите кои мерки препоръчваме да вземете предвид.

 

Пожелаваме ви да сте здрави и да имате възможно най-много продажби!

 

Екипът на eMAG Marketplace

 

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE