Find everything you need about eMAG Marketplace

Quickly search through all our resources to find the information you need

Search

Индекс на клиентска удовлетвореност (NPS) – Препоръки

 В тази статия ще научите какво е Индекс на клиентска удовлетвореност (NPS) и как можете да поддържате оптималната му стойност, когато продавате на eMAG Marketplace. NPS има за цел да измери изживяването на клиента след закупуване на поне един от активните Ви продукти на eMAG Marketplace и следи нивото на удовлетвореност на клиентите от Вашите продукти и услуги. Той отразява оценката, която сте получили за поръчки, финализирани през последните 30 дни. Стойността на NPS е между -100 (много ниска) и +100 (много висока). Анектата за удовлетвореност се изпраща на клиента след финализиране на поръчката. Тя съдържа скала от 0 до 10, която клиентът използва, за…

To view this item, you must have an eMAG Marketplace account

If you already have an account created,

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE