Намерете всичко, от което се нуждаете за eMAG Marketplace

Търсете бързо във всички наши ресурси, за да намерите необходимата Ви информация

Search

Как да наблюдавате и оптимизирате ефективността на Ads рекламна кампания

В тази статия ще откриете повече информация относно: Как да тълкуваме показателите в платформата на eMAG Marketplace Импресии 1 импресия = 1 показване на реклама на потребител, след като той е извършил търсене с израза или ключовата дума, за която е била конфигурирана рекламата.Малък брой импресии може да показва една или повече от следните ситуации:Твърде ниска оферта (bid), което налага увеличаването ѝ, за да спечелите повече търгове;Рекламната кампания е изчерпала бюджета си, което може да означава:Кампанията няма наличност на стоки;Продуктът не притежава бутона „Купи“ (buy button);Наличността на продукта е изчерпана. CTR (Click-Through Rate – Процент на кликове) Ефективността на Ads…

To view this item, you must have an eMAG Marketplace account

If you already have an account created,

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE