Намерете всичко, от което се нуждаете за eMAG Marketplace

Търсете бързо във всички наши ресурси, за да намерите необходимата Ви информация

Search

Ниво на обслужване на поръчкa

 Платформата eMAG Marketplace следи постоянно представянето на Вашия акаунт, за да осигури на клиентите най-доброто изживяване при пазаруване. Това се отразява на състоянието на акаунта, което се влияе от стойността на всеки индикатор на представянето. Нивото на обслужване на поръчки е един от индикаторите, които следят процедурите за поръчване и представлява процентът от финализирани поръчки в рамките на посочения срок (въз основа на времето за обработка, зададено за продукта и работната програма, декларирана за платформата) спрямо общия брой финализирани поръчки в рамките на референтния период. Поръчките, платени чрез платежно нареждане, се изключват от изчислението на този индикатор. Както и…

За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace

If you already have an account created,

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE