Намерете всичко, от което се нуждаете за eMAG Marketplace

Търсете бързо във всички наши ресурси, за да намерите необходимата Ви информация

Search

Как се изчислява индикаторът Процент на връщане

 Процентът на връщане на продукт е един от индикаторите за представяне на акаунта и представлява количествата върнати продукти от клиентите като процент от общото количеството продукти за всички финализирани поръчки през референтния период. Този индикатор се използва в алгоритъм, който определя основната оферта на сайта. Той не взема предвид поръчките, отказани от клиентите при доставка, а само пратките, получени от клиента и върнати след това. Целевият процент връщания на продукти се показва под името на индикатора на основната страница на вашия акаунт. Процентът връщания на продукти се следи по време на референтния период: Текущият период между 1-28 / 29/30/31 на…

За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace

If you already have an account created,

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE