Намерете всичко, от което се нуждаете за eMAG Marketplace

Търсете бързо във всички наши ресурси, за да намерите необходимата Ви информация

Search

Пулсът на eMAG Marketplace, 37-ма седмица, 2022г. 💬

Тъй като бързо наближаваме едно от най-големите шопинг събития за годината, в тазседмичното издание сме подготвили някои подробности как да започнем подготовката за Черния петък. Можете да ги прочетете по-долу, заедно с някои важни новини от този период!

Новини

България

@Българската икономика е нараснала с 4% на годишна база през второто тримесечие

Международни 

@Според предварителните оценки, публикувани от Евростат, годишната инфлация в еврозоната се е повишила до 9,1% през август, надминавайки предишния исторически връх от 8,9%, регистриран през юли.

* УТОЧНЕНИЕ: Обобщената информация по-горе не представлява по никакъв начин юридически или данъчни съвети или препоръки и по никакъв начин не обвързва eMAG и неговата Маркетплейс платформа. Мерките по-горе са от общ и информативен характер и не са изчерпателно изброени. За правилното прилагане на законодателните изисквания, приложими за вашия бизнес, препоръчваме да се консултирате с адвокат и счетоводител и отделно да прегледате закона. Източниците на информация във всички случаи трябва да бъдат официални, за предпочитане уебсайта на Държавен вестник на Република България и други надеждни уебсайтове на държавните органи.

Полезни съвети

Знаем, че последните няколко месеца от годината могат да доведат до увеличен обем на продажбите и това е време, което много търговци на дребно очакват с нетърпение, особено когато се провежда едно от най-големите събития за пазаруване на годината – Черният петък.

Потребителите са склонни да пазаруват повече през този период, защото могат да се възползват от добри цени и разнообразна оферта, за да могат да приготвят подаръци за своите близки или да закупят различни продукти, които желаят.

Онлайн пазаруването се разрасна много на местно ниво през последните няколко години, предлагането стана още по-разнообразно, а разнообразието от продукти – по-голямо. Онлайн пазаруването е интегрирано в ежедневието на хората и те са свикнали с този канал, защото им предлага множество предимства. Една добре обмислена стратегия за Черен петък може да ви помогне да се откроите и да постигнете увеличен обем на продажбите. За да управлявате успешно продажбите през този период за вашия магазин eMAG Marketplace, сме подготвили няколко съвета и препоръки как да подготвите продуктите си и как да разпределите необходимите ресурси на вашия екип.

Как да подготвим продуктите за Черен петък

Въпреки че до едно от най-големите продажби за годината остават още два месеца, ние ви препоръчваме да започнете подготовката си от рано, за да сте сигурни, че тазгодишното издание ще бъде успешно.

Има няколко аспекта, които препоръчваме да имате предвид преди началото на кампанията, като например:
• Проверете ефективността на вашите продукти в платформата eMAG Marketplace. При избора на продукти за кампанията Черен петък ви препоръчваме да направите вътрешен анализ на представянето на вашите продукти през последната година и офертите, които като цяло имат най-високи продажби. Следете еволюцията на продуктите и включете в кампанията тези, които могат да имат по-висок потенциал за продажби.
• Подгответе оферти за продуктите, които искате да разпродадете. Кампанията Черен петък е добра възможност да продадете продуктите, които искате да премахнете от офертата. За тях нашият съвет е да обмислите отстъпки, които ще привлекат интереса на клиентите.
• Проверете наличността на всички продукти, които искате да включите в кампанията и когато е необходимо, направете запаси от рано. Уверете се, че вашите доставчици могат да доставят достатъчно продукти навреме, за да поддържат увеличен обем на продажбите. Имайте предвид, че Черният петък е единственият ден в годината, който може да ви донесе продажби за един месец за всеки продукт от вашия списък.
• Имайте предвид и сезонните продукти, които можете да включите в офертата си за Черен петък.
• Където е необходимо, подобрете документацията на продуктите във вашата оферта. Пълната документация може да увеличи вашия процент на реализация и да ви помогне да имате по-голям обем на продажбите. За клиентите продуктовата страница е важна, защото им помага да разберат дали е това, което търсят.
• Уверете се, че имате достатъчно опаковки за голям обем поръчки. Препоръчваме ви да се запасите с достатъчно опаковъчни материали, така че всички продукти да бъдат доставени правилно и да достигнат до клиента в оптимално състояние.
• Задайте цените и отстъпките, които искате да приложите към вашите продукти.

Как да подготвите екипа си за едно от най-големите шопинг събития на годината

За да сте подготвени за увеличен обем на продажбите в Черния петък, ви препоръчваме да обмислите временно разширяване на вашия екип. По този начин по-голям брой поръчки могат да бъдат обработени бързо и ефективно и ще можете да изпращате поръчките до клиентите за много кратко време.

Можете също така да обмислите създаването на добре разработен работен процес, така че всеки член на екипа да знае предварително какви са неговите отговорности. По същия начин ви съветваме дори да обмислите създаването на удължен график на работа на смени. Например, можете да започнете работа в 5:00 и да приключите след 24:00. Обсъдете това решение с вашия екип и проверете желанието им да направят тази промяна в най-натоварения ден от годината.

Революция на цените

Виж повече тук! 

Консултирайте се със списъка с най-продавани продукти за последните 30 дни, които не са част от вашата оферта и към момента не са налични в платформата на eMAG, тъй като са с изчерпана стокова наличност.

Виж повече тук! 

Проверете представянето на продуктите на eMAG Marketplace в раздела „Моите възможности”.

Виж повече тук! 

eMAG Academy – нашите препоръчани статии за тази седмица:

@Вижте лентата с инструменти на KPI (ключов индикатор за ефективност) тук.

Уверете се, че вашият екип е здрав

Пандемията все още не е приключила и на работното място е нужно да се следват редица правила за превенция и безопасност на вас и вашия екип. Тук можете да проверите кои мерки препоръчваме да вземете предвид.

 

Пожелаваме ви да сте здрави и да имате възможно най-много продажби!

 

Екипът на eMAG Marketplace

 

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE