Ето кратък преглед на най-важните оперативни елементи, които трябва да се имат предвид през последните дни на подготовката:
Кога трябва да доставите поръчките от Black Friday в България?
- Клиентите ще очакват с нетърпение продуктите, поръчани по време на Black Friday, и ние искаме те да бъдат доставени в максимално кратки срокове, затова ангажиментът към клиентите е всички поръчки, направени в рамките на кампанията Black Friday, да бъдат при тях до 30 ноември.
- Този срок, установен за всички оферти, качени в кампанията, ще бъде съобщен на всички клиенти, които ще направят поръчки в рамките на кампанията Black Friday.
- Следователно е необходимо всички поръчки, регистрирани в кампанията, да бъдат финализирани до 27 ноември.
Кои процеси ще бъдат ограничени по време на Black Friday?
1.Уебса eMAG.bg
- Днес 14 ноември, от около 22:00 ч., уебсайтът bg ще бъде недостъпен.
- Сайтът ще стане достъпен отново сутринта на 15 ноември, с началото на кампанията Black Friday.
- След края на кампанията, вечерта в петък, 15 ноември, сайтът отново ще стане недостъпен и ще възобновим достъпа до него от събота сутринта.
2. API потоци
- Маршрутите на API ще бъдат напълно затворени между четвъртък, 14 ноември, в 21:00 ч. и петък, 15 ноември, в 10:00 ч.
- В петък, 15 ноември, функционалностите на Api ще бъдат ограничени до 1 заявка/6 сек. или 10 заявки/мин. Фийдовете ще работят с нормални параметри.
- От петък, в 14:00 ч., ограниченията на API ще се върнат към обичайните: 1 заявка/3 сек. или 20 заявки/мин.
3. Публикуване на продукти
- Публикуването и актуализирането на продукти няма да работи между 14 ноември, 20:00 ч. и 15 ноември, 11:00 ч.
4. eMAG Ads
- По време на първия час от кампанията Black Friday рекламите eMAG Ads няма да работят, а след това Ads рекламните кампании ще стартират автоматично.
Какви действия можете да извършите с офертите за Black Friday?
- Можете да намалите цените на продуктите от кампанията – по време на Black Friday ще можете да намалите още повече цените на офертите, като използвате специален файл.
- Можете да допълните наличностите – Ако все още имате наличности за офертите, които се изчерпват по-бързо, можете да заявите попълване на наличностите за продуктите от кампанията чрез Центъра на съобщения. Важно е да се уверите, че имате достатъчно наличности, за да избегнете евентуални оплаквания от страна на клиентите.
- За продуктите, които не участват в кампанията, можете да извършвате актуализации на цените и наличностите чрез обичайните потоци.
Какви наличности ще имате в платформата от събота?
- За продуктите, участвали в Black Friday – след Black Friday наличностите, с които ще разполагате за продуктите, участвали в кампанията, ще бъдат наличностите, останали непродадени от тези, които са били предназначени за Black Friday. Пример:
- Вашата наличност за продукт, участващ в Black Friday, е 60 броя, но във файла за Black Friday попълвате наличност само от 30 броя.
- По време на Black Friday само 30-те бройки ще бъдат налични за продажба.
- В кампанията Black Friday продавате 25 броя.
- В края на кампанията оставащата наличност за Вашия продукт ще бъде 5 броя. Тоест 30 (наличността, преназначена за Black Friday) – 25 (наличността, продадена по време на Black Friday) = 5 броя, останали налични в платформата.
- За продукти, които не са включени в Black Friday – наличностите ще намалеят както обикновено.