Намерете всичко, от което се нуждаете за eMAG Marketplace

Търсете бързо във всички наши ресурси, за да намерите необходимата Ви информация

Search

Black Friday 2024 – Технически и оперативни аспекти!

Ето кратък преглед на най-важните оперативни елементи, които трябва да се имат предвид през последните дни на подготовката:

 

Кога трябва да доставите поръчките от Black Friday в България?

  • Клиентите ще очакват с нетърпение продуктите, поръчани по време на Black Friday, и ние искаме те да бъдат доставени в максимално кратки срокове, затова ангажиментът към клиентите е всички поръчки, направени в рамките на кампанията Black Friday, да бъдат при тях до 30 ноември.
  • Този срок, установен за всички оферти, качени в кампанията, ще бъде съобщен на всички клиенти, които ще направят поръчки в рамките на кампанията Black Friday.
  • Следователно е необходимо всички поръчки, регистрирани в кампанията, да бъдат финализирани до 27 ноември.

 

Кои процеси ще бъдат ограничени по време на Black Friday?

 

1.Уебса eMAG.bg

  • Днес 14 ноември, от около 22:00 ч., уебсайтът bg ще бъде недостъпен.
  • Сайтът ще стане достъпен отново сутринта на 15 ноември, с началото на кампанията Black Friday.
  • След края на кампанията, вечерта в петък, 15 ноември, сайтът отново ще стане недостъпен и ще възобновим достъпа до него от събота сутринта.

 

2. API потоци

  • Маршрутите на API ще бъдат напълно затворени между четвъртък, 14 ноември, в 21:00 ч. и петък, 15 ноември, в 10:00 ч.
  • В петък, 15 ноември, функционалностите на Api ще бъдат ограничени до 1 заявка/6 сек. или 10 заявки/мин. Фийдовете ще работят с нормални параметри.
  • От петък, в 14:00 ч., ограниченията на API ще се върнат към обичайните: 1 заявка/3 сек. или 20 заявки/мин.

 

3. Публикуване на продукти

  • Публикуването и актуализирането на продукти няма да работи между 14 ноември, 20:00 ч. и 15 ноември, 11:00 ч.

 

4. eMAG Ads

  • По време на първия час от кампанията Black Friday рекламите eMAG Ads няма да работят, а след това Ads рекламните кампании ще стартират автоматично.

 

Какви действия можете да извършите с офертите за Black Friday?

  • Можете да намалите цените на продуктите от кампанията – по време на Black Friday ще можете да намалите още повече цените на офертите, като използвате специален файл.
  • Можете да допълните наличностите – Ако все още имате наличности за офертите, които се изчерпват по-бързо, можете да заявите попълване на наличностите за продуктите от кампанията чрез Центъра на съобщения. Важно е да се уверите, че имате достатъчно наличности, за да избегнете евентуални оплаквания от страна на клиентите.
  • За продуктите, които не участват в кампанията, можете да извършвате актуализации на цените и наличностите чрез обичайните потоци.

 

Какви наличности ще имате в платформата от събота?

  • За продуктите, участвали в Black Friday – след Black Friday наличностите, с които ще разполагате за продуктите, участвали в кампанията, ще бъдат наличностите, останали непродадени от тези, които са били предназначени за Black Friday. Пример:
    • Вашата наличност за продукт, участващ в Black Friday, е 60 броя, но във файла за Black Friday попълвате наличност само от 30 броя.
    • По време на Black Friday само 30-те бройки ще бъдат налични за продажба.
    • В кампанията Black Friday продавате 25 броя.
    • В края на кампанията оставащата наличност за Вашия продукт ще бъде 5 броя. Тоест 30 (наличността, преназначена за Black Friday) – 25 (наличността, продадена по време на Black Friday) = 5 броя, останали налични в платформата.
  • За продукти, които не са включени в Black Friday – наличностите ще намалеят както обикновено.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE