Намерете всичко, от което се нуждаете за eMAG Marketplace

Търсете бързо във всички наши ресурси, за да намерите необходимата Ви информация

Search

Пулсът на eMAG Marketplace, 23-та седмица, 2023г.

Много посетители влизат в платформата eMAG всеки ден и търсят продуктите, от които се нуждаят. За да поддържаме високо ниво на удовлетвореност на клиентите, ние искаме да им предложим възможно най-добрите услуги и продукти. Ето защо в този брой сме подготвили няколко съвета как да сте сигурни, че всички ваши клиенти са доволни. Прочетете нашите препоръки по-долу, заедно с новините от тази седмица.

Новини

България

@ Вярваме, че електронната търговия може да функционира и като защита срещу инфлацията

Международни

@Според Евростат Европейският съюз е постигнал най-голям напредък по отношение на икономическия растеж и достойния труд. През 2022 г. нивото на заетост в ЕС е достигнало нов рекорд от 74,6% и нивото на дългосрочната безработица е паднало до ново рекордно ниско ниво.

* УТОЧНЕНИЕ: Обобщената информация по-горе не представлява по никакъв начин юридически или данъчни съвети или препоръки и по никакъв начин не обвързва eMAG и неговата Маркетплейс платформа. Мерките по-горе са от общ и информативен характер и не са изчерпателно изброени. За правилното прилагане на законодателните изисквания, приложими за вашия бизнес, препоръчваме да се консултирате с адвокат и счетоводител и отделно да прегледате закона. Източниците на информация във всички случаи трябва да бъдат официални, за предпочитане уебсайта на Държавен вестник на Република България и други надеждни уебсайтове на държавните органи.

Полезни съвети

Високата удовлетвореност на клиентите може да повлияе на решенето за покупка, като доволните клиенти е по-вероятно да се върнат за следваща поръчка от вас. За да сме сигурни, че ще поддържате висока удовлетвореността на клиентите ви, подготвихме някои съвети и препоръки как да използвате инструмента на платформата, който имате на ваше разположение: „Отзиви”. Отзивите за търговеца могат да повлияят на продажбите и да ви помогнат да увеличите видимостта си на платформата. Продукт с положителна оценка се приема много по-добре от продукт, който е критикуван от клиентите и има нисък рейтинг. Обикновено продуктите с много отзиви означават и по-високи продажби в сравнение с други продукти в същата категория.

Колкото повече вземате под внимание обратната връзка, която получавате от вашите клиенти, толкова по-добре можете да приведете бизнеса си в съответствие с изискванията им и да отговорите на техните нужди. По този начин ще знаете къде трябва да се намесите с евентуални подобрения, независимо дали става въпрос за времето, необходимо за приемане на поръчки, начина, по който опаковате или доставяте поръчките си.

За да увеличите удовлетвореността на клиентите и да получите повече положителни отзиви, ви препоръчваме да приемате и доставяте поръчките за по-кратко време. За да го постигнете, уверете се, че имате екип, който да обработва всички поръчки. Ако случайно получите заявки за връщане, разрешете ги в рамките на 24 часа. В случай, че възникне непредвидена ситуация и доставката се забави, свържете се с клиентите си, за да ги уведомите, че поръчаните от тях продукти няма да пристигнат в първоначално очакваното време.

Знаете ли колко са доволни вашите клиенти?

Отзивите на клиентите често влияят върху решението за покупка, както и за позиционирането на продукта в топ резултати при търсене в платформата. Продукт с повече отзиви и много добър рейтинг може да генерира повече продажби. За да следите обратната връзка, която получавате от вашите клиенти за предлаганите продукти във вашата оферта и винаги да сте наясно какви са възможните подобрения, които трябва да направите, на ваше разположение е раздел „Отзиви” в меню „Моите обяви”.

Разделът „Отзиви” ви помага да идентифицирате продукти с проблеми, както и такива, които получават положителна обратна връзка от голям брой клиенти. Препоръчваме да използвате 6-те филтъра, налични в раздела, за да се ориентирате в продуктите и въпросите, които получавате от клиенти. Можете бързо да филтрирате, за да видите кои продукти имат най-много отзиви или кои са получили нови. Отзивите на клиентите са важни, защото ви помагат да разберете колко са доволни от продуктите ви, но също и какви проблеми трябва да отстраните за бъдещи поръчки. Броят на отзивите, получени след използване на продуктите, е показан в колоната „Отзиви”.

Ако кликнете върху броя отзиви, ще бъдете пренасочени към страницата на вашия продукт, в зоната за отзиви, където можете да отговорите на клиентите си. Препоръчваме ви да отговаряте на клиенти, които са оставили отзиви и, ако съобщават за проблем, е важно да се опитате да го разрешите възможно най-бързо, така че вашите продажби да не бъдат засегнати в бъдеще.

За допълнителна информация относно удовлетвореността на клиентите винаги можете да посетите eMAG Academy или да ни пишете в Центъра на съобщения.

Седмични оферти
Революция на цените

Виж повече тук! 

Консултирайте се със списъка с най-продавани продукти за последните 30 дни, които не са част от вашата оферта и към момента не са налични в платформата на eMAG, тъй като са с изчерпана стокова наличност.

Виж повече тук! 

Проверете представянето на продуктите на eMAG Marketplace в раздела „Моите възможности”.

Виж повече тук! 

eMAG Academy – нашите препоръчани статии за тази седмица:

@Вижте тук процедура за ръчно добавяне на продукт в платформата eMAG Marketplace.

Уверете се, че вашият екип е здрав

Пандемията все още не е приключила и на работното място е нужно да се следват редица правила за превенция и безопасност на вас и вашия екип. Тук можете да проверите кои мерки препоръчваме да вземете предвид.

 

Пожелаваме ви да сте здрави и да имате възможно най-много продажби!

 

Екипът на eMAG Marketplace

 

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE