В eMAG Marketplace ви предоставяме множество инструменти за подпомагане развитието на вашия онлайн бизнес. В допълнение към инструментите за представяне и популяризиране на продуктите във вашата оферта, вие разполагате с инструменти, които да ви помогнат да управлявате ефективно получените поръчки. В този брой на бюлетина обясняваме как бързо и ефективно да обработвате всички заявени поръчки и връщания, за да поддържате високо ниво на удовлетвореност на клиентите. Прочетете нашите съвети по-долу, заедно с новините от тази седмица. Новини България @eMAG: над 3 милиона оферти от различни търговци с безплатна доставка до easybox @Стартира второто годишно проучване на международната електронна търговия за…
За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace
If you already have an account created, Влизам