Изданието тази седмица е изцяло за инструментите на eMAG Marketplace, които могат да помогнат за оптимизиране на дейността ви в платформата и бързо да видите кои индикатори в акаунта ви се нуждаят от подобрение. Затова прочетете за 3-те инструмента, които ще ви помогнат да наблюдавате действията във вашия акаунт и да вземате по-добри решения, които могат да доведат до увеличаване на продажбите.
Новини
България
Компенсациите за скъпия ток ще продължат до края на годината
Основната лихва в България мръдна от нулата за пръв път от 2016 г.
Международни
@Според компанията PwC делът на онлайн продажбите на хранителни продукти ще се увеличи значително до 2030 г., от 11% в момента на 26% във Великобритания, от 8% на 25% в Холандия, от 9% на 23% във Франция , от 4% на 11% в Германия. До 2050 г. пазарният дял на онлайн пазаруването може да нарасне до 35 и дори 50% в споменатите държави.
@Проучването на Digital Payment Index 2021, проведено от Mastercard в България, показва, че 54% от българите получават цялата си заплата по банков път, а 27% частично по банков път и частично в брой. Докладът разкрива още, че навлизането на банкови карти в страната е високо, а броят на активните карти в България е приблизително 5,7 милиона (76% от общия брой издадени карти).
* УТОЧНЕНИЕ: Обобщената информация по-горе не представлява по никакъв начин юридически или данъчни съвети или препоръки и по никакъв начин не обвързва eMAG и неговата Маркетплейс платформа. Мерките по-горе са от общ и информативен характер и не са изчерпателно изброени. За правилното прилагане на законодателните изисквания, приложими за вашия бизнес, препоръчваме да се консултирате с адвокат и счетоводител и отделно да прегледате закона. Източниците на информация във всички случаи трябва да бъдат официални, за предпочитане уебсайта на Държавен вестник на Република България и други надеждни уебсайтове на държавните органи.
Полезни съвети
Оптимизирането на дейността в платформата може да ви предложи повече време за развитие на други части от вашия бизнес.
Тъй като знаем колко е важно да можете бързо да управлявате всичко, свързано с продукти и поръчки, на eMAG Marketplace можете да използвате серия от инструменти, които да ви помогнат лесно да контролирате няколко аспекта от вашата дейност в платформата. С помощта на тях можете да подобрите представянето на продуктите или да актуализирате наличностите, можете да проверите важна информация за поръчките или можете да видите ефективността на продуктите във вашето портфолио или кои други продукти препоръчваме да добавите към вашата оферта.
KPI лента с инструменти
Динамичната KPI лента всъщност е вашият виртуален асистент, така че трябва постоянно да я проверявате, за да сте сигурни, че нещата вървят гладко.
Препоръките, които получавате чрез лентата с инструменти на KPI, са персонализирани, следователно тук ще видите само онези индикатори, при които е необходимо подобрение, заедно с нашите препоръки и какви действия ви съветваме да предприемете, за да увеличите продажбите си.
Тук също ще получавате сигнали относно здравето на вашия акаунт и индикатори, които могат да бъдат подобрени, но също така и общия брой продукти, които се нуждаят от подобрение в тяхната документация, както и развитието на продажбите за последната година.
Моите възможности
Ако искате да видите всички продукти, които сте качили в платформата и да имате контрол върху тях, можете да влезете в менюто Моите оферти в таблото за управление. Тук можете да намерите важна информация за представянето на продукта през последните 30 дни, подробности за всеки продукт (характеристики, бранд, категория, документация на собственика, PNK) или подробности за офертата (най-добра цена, комисионна, брой активни оферти).
В менюто Моите възможности имате достъп до подменюто Съществуващи продукти. Чрез секцията „Съществуващи продукти“ ще можете да идентифицирате продукти с висок потенциал за продажби в платформата, но които вече нямат активни оферти. Така бързо ще идентифицирате нови възможности за продажба сред оферти, които наскоро са регистрирали продажби и за които няма налични активни оферти.
Използвайте наличните филтри в този раздел, за да проверите лесно продуктите, които ви интересуват. Търсете по категория, марка или продукт и ако искате, можете да свържете офертата си с продукти, които имат добро представяне.
Crazy days
Black Friday 2022
Виж повече тук!
Консултирайте се със списъка с най-продавани продукти за последните 30 дни, които не са част от вашата оферта и към момента не са налични в платформата на eMAG, тъй като са с изчерпана стокова наличност.
Виж повече тук!
Проверете представянето на продуктите на eMAG Marketplace в раздела „Моите възможности”.
Виж повече тук!
eMAG Academy – нашите препоръчани статии за тази седмица:
@Вижте статията за намаляване на комисионната за кампанията Black Friday 2022г. тук.
Уверете се, че вашият екип е здрав
Пандемията все още не е приключила и на работното място е нужно да се следват редица правила за превенция и безопасност на вас и вашия екип. Тук можете да проверите кои мерки препоръчваме да вземете предвид.
Пожелаваме ви да сте здрави и да имате възможно най-много продажби!
Екипът на eMAG Marketplace