В платформата eMAG Marketplace Конверсията показва представянето на активните продукти на уебсайта на eMAG и се изчислява като съотношение между броя на подадените поръчки през референтния период и броя на прегледите на страниците с Ваши продукти. Влияе се от качеството на продуктовата документация, най-добрите цени, предлаганите промоции, доставката и отзивите на клиентите. Индекс на клиентска удовлетвореност (NPS) измерва клиентското преживяване след поръчка на поне един продукт от платформата eMAG Marketplace. Той представя оценката, получена от финализираните от Вас поръчки през последните 30 дни. Предназначен е да следи удовлетвореността на клиентите, които са закупили поне един от Вашите продукти. Именно поради…
За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace
If you already have an account created, Влизам