Как да обработим поръчка, отменена от клиент

В тази статия ще научите как да обработите поръчка, анулирана от клиент. След като клиентът направи поръчка, има вероятност да размисли и да я отмени директно от сайта. В този случай ще бъдете уведомени във Вашия акаунт на продавача за отмяната на поръчката. За да отмените тази поръчка, отворете менюто Поръчки от таблото за управление Dashboard. До идентификатора на поръчката се появява червена отметка, която показва, че клиентът е поискал анулиране. Отидете на отменената от клиента поръчка и натиснете бутона Редактиране. Ще бъдете пренасочени към страницата с подробности за поръчката. За да анулирате поръчката, променете статуса ѝ от Получена на Canceled (Отменена), като посочите причините за…

За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace

If you already have an account created,

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE