Процент върнати поръчки – Препоръки

 Връщанията представляват онези продукти, поръчани от клиенти, които поради различни причини в последствие се връщат на търговеца. Процентът върнати поръчки представлява съотношението между финализираните и отхвърлените връщания и всички заявки за връщане, получени в рамките на референтния период. Този индикатор влиза в алгоритъма, който определя кой държи buy-бутона. Той не включва: връщанията, финализирани с инцидент, тъй като те не се считат за финализирани, връщания с максимална дата на завършване след изчислената (за текущия месец и предишния референтен период). отказаните от вас връщания, ако не сте получили продуктите по заявката за връщане в рамките на законния срок от 14 дни.…

За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace

If you already have an account created,

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE