Как се изчислява Процент върнати поръчки

 Връщания са онези продукти, поръчани от клиенти, които поради различни причини се връщат на търговеца. Процентът върнати поръчки представлява съотношението между финализираните и отхвърлените връщания и всички заявки за връщане, получени през референтния период. Този индикатор се използва от алгоритъма, който определя основната оферта на сайта. Той не включва следните връщания: с максимална дата на завършване след изчислената (за текущия месец и предишния референтен период). отказаните от вас връщания в случай, че не сте получили продуктите по заявката за връщане в рамките на законния срок от 14 календарни дни. връщания, завършени с инцидент, тъй като не се считат за…

За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace

If you already have an account created,

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE