Ниво на обслужване на върната поръчка – Препоръки

 Ниво на обслужване на върната поръчка е един от индикаторите за Стабилност на профила, който следи процеса на връщания. Той представлява процента финализирани навреме връщания (24 часа след получаване) от всички връщания, финализирани през референтния период, с изключение на връщанията, затворени с инцидент. Заедно с останалите индикатори, Ниво на обслужване на върната поръчка участва в алгоритъма, определящ основната оферта на сайта.   Референтният период за изчисляване на Ниво на обслужване на върната поръчка е: - Текущият период между - 1 - 28/29/30/31 минус 1 ден от текущия месец. - Предходният референтен период между - 1 - 28/29/30/31 - от…

За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace

If you already have an account created,

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE