Как се изчислява индикаторът Брой претенции

 Броят претенции представлява получените рекламации като процент от общите бройки, свързани с финализирани поръчки през референтния период. Тъй като е индикатор на представянето Брой претенции участва в алгоритъма при изчисляването на основната оферта на уеб сайта.   Референтният период за изчисляването на броя претенции се разделя на: текущ и предходен референтен период - В процес – включва периода 1-28 / 29/30/31 на предходния месец. - Предходен референтен период  - между 1-28 / 29/30/31 преди два месеца. В зависимост от получената стойност и конкретния обем на Вашите поръчки, броят претенции може да се класифицира в една от четири категории. Тези…

За да видите тази статия, трябва да имате акаунт в eMAG Marketplace

If you already have an account created,

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE