Търговци сме от 21 години в малко градче , работейки с мисъл за добро обслужване към нашите клиенти и предоставяне на добри продукти и решения за тях и бизнеса им.

ОФИСИТЕ ООД предлага широка гама продукти от категория канцеларски материали, мобилни телефони, офис техника, компютри, бяла и черна техника, касови апарати, програмни продукти. Стремежът на ОФИСИТЕ ООД е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.

Идеята за ОфисиТЕ се появи през 1999г.,и създадохме фирма Офисите ООД , която управлява магазини с общото търговско наименование “ОфисиТЕ – всичко за Вас и Вашият бизнес”. Създадохме магазини за продажба на канцеларски материали, книжарница, ученически пособия, телефони, офис техника, компютри, бяла и черна техника, касови апарати, програмни продукти, ксерокс услуги и подвързване, цветя, сувенири, каса Изипей, Лото пункт, Складов и счетоводен софтуер, лизинг и кредити, както и куриерски услуги като франчайз със Лео Експрес!

Опитахме се да създадем в малкия град не само търговски обекти, но и възможност за удоволствие от пазаруването. Нашето виждане е да Ви обслужим комплексно, с усмивка, и пазаруването за Вас да е едно удоволствие. Това е нашето верую – защото Вие сте важни за нас. Липсват ни възможностите на големите вериги за асортимент, но правим всичко възможно да отговорим на Вашите изисквания и заставаме с нашите лица и имена зад това, което правим. При нас ще се чувствате като у Вас, при нас ще се борим за Вашите желания, при нас ще правим всичко възможно да сме Ви полезни!!!

През тези години сме имали желание да разширим бизнеса си, но неосъществени до преди три години.

Тогава преценихме и взехме решението да направим това , чрез онлайн бизнес. Ние имахме опита и познанията за много продукти и услуги. Имахме и контактите с доставчици – познавахме продуктите  – това е важно!

Чудехме се дали да започнем със собствена платформа или да пробваме като маркетплейс търговци. Избрахме второто и явно сме взели правилното решение в предвид на ръста в оборота ни.

Чудесната възможност , която предоставя платформата е без 0 лева инвестиция , без необходимост от реклама и разходи за изработка на сайт да провериш как стоиш на пазара и имаш ли възможност да развиеш бизнеса си.

Моите препоръки са:

  1. Когато започвате онлайн бизнес изберете такъв тип платформа – безплатно е!
  2. Бъдете мотивирани и инвестирайте в стокови наличности след като разберете кои продукти от „вашите“ ще се продават.
  3. Когато започвате , започнете с мисълта , че ще се борите за вашите клиенти и ще защитавате името на платформата – защото колкото повече хората имат доверие в нея – толкова повече те ще имат и към вашата фирма
  4. Има хиляди инструменти , с които можете да разберете , кои продукти имат търсене и да организирате тяхната доставка
  5. Разнообразието на категории помага много
  6. Качването на нови продукти също е от значение за увеличаване на продажбите ви
  7. Участването в промоции допринася за това също, внимателно изберете продуктите , които ще участват в промо кампаниите – съблюдавайте следното промоциите са много и вие не може непрекъсната да сваляте цената така , че си разделете продуктите на три например и ги пускайте в последващи промоции – така ще си покриете месеца и ще може пак отново да се включите
  8. Винаги се сработвайте с определения ви консултант, той ще ви е много полезен – почерпете от опита му и се вслушвайте в повечето препоръки – все пак достъпа му е по- добър от вашия и той има желанието вие да продавате повече.
  9. Изключително важно е вашите продукти да бъдат с добра снимка и добро описание – това също продава.
  10. Хубаво е да имате продукт от хитовите за момента – тоест неща които се търсят по – някаква причина – заради реклама или събитие.
  11. Следете рекламите , те също ще са ви помощник
  12. И най – важното добрите продажби водят да по- добри цени за вас от доставчиците, а това го използвайте за вашите клиенти – не гонете бързата печалба – освен ако сте от „ония“ фирми?

 

Благодарим на нашите партньори от eMAG, че са едно от причините за да увеличим счетоводния си оборот 15 пъти за три години. Благодарим и на другите две причини – нашия персонал и нашите клиенти.

 

Пеньо Запрянов

Управител на Офисите ООД