Увеличете видимостта на Вашите продукти с eMAG Ads

Какво е eMAG Ads?

eMAG Ads е платена рекламната услуга на принципа на плащане на клик (PPC), чрез която популяризирате своите продукти в списъка с продукти и търсенето.
Научете повече за инструмента за популяризиране eMAG Ads в eMAG Academy.

Какви са предимствата на eMAG Ads рекламите

Вашите продукти могат да имат средно
45% допълнителен трафик

Можете да имате средно 55% повече продажби за промотираните продукти

Полезна програма за промотиране на новите публикувани продукти, сезонни продукти или освобождаване на складови наличности

Как работят eMAG Ads рекламите:

1

Закупете кредит

Можете да закупите кредит предварително или да използвате кредитния лимит с изплащане

2

Създайте своята кампания

Задайте периода на валидност на кампанията и определете дневен бюджет

3

Изберете продукти и задайте цена на продукт

В платформата можете да видите каква е средната оферта за Вашата категория

4

Активирайте кампанията и вижте резултатите

Проследявайте показателите за трафик и продажби. Вие може да редактирате кампанията си по всяко време, за да оптимизирате продажбите.

Често задавани въпроси за
eMAG Ads

Продуктите от Ads рекламите се показват на страницата на категорията и в приспособлението „Промотирани продукти“ на продуктовите страници в категорията.

    * В момента тестваме три варианта на показване на продуктите, промотирани от eMAG Ads. Те ще бъдат видими на страницата с категории, като те ще бъдат маркирани с текст „Промотирани“, и ще се изобразяват в един от трите области на страницата с продукти: През целия период на тестване няма да има възможност за избор на позицията, на която ще се показват промотираните продукти. Те ще се показват в един от трите варианта в зависимост от актуалността на продуктите и конфигурираните за тях оферти. А ако не можете да намерите списъка с промотираните продукти, може да сте попаднали в тестова група, която не показва eMAG Ads рекламите. Можете да опитате да изтриете бисквитките и да достъпите отново страницата на обявата. Възможно е също така в някои категории областта eMAG Ads да не се показва, ако системата счете, че продуктите в кампаниите не са достатъчно релевантни

    При показването на продуктите от Ads рекламните обяви се вземат предвид следните фактори:

  • Релевантност на промотирания продукт в категорията, към която принадлежи;
  • Стойността на офертата като продукт, предложена от рекламодателите;
  • Задържане на офертата на бутона „Купи“;
  • Наличност на промотирания продукт.

Заплащате стойността, определена от Вас като продуктова оферта, за всяко получено кликване. eMAG Ads позволява оптимизиране на разходите чрез модела PPC (pay-per-click/ плащане на клик) и Ви оставя свободни да управлявате кампанията си самостоятелно. Максималните разходи на ден са ограничени в зависимост от дневния бюджет, определен за кампанията. След като дневният бюджет бъде достигнат, кампанията вече няма да генерира разходи в този ден.

В таблото за управление на eMAG Ads можете да намерите статистически данни за трафика и продажбите на ниво кампания, включително стойност на продажбите и цена на клик. Можете също така да изтеглите XLS отчет. Изтеглете кампанията, за да разполагате с данни на продуктово ниво (импресии; кликвания; цена на клик).

Научете всичко, което трябва да знаете за eMAG Ads от Академията